évjárat:
2007. június
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2027. április
futott: 17000 km
lökettérfogat: 998 cm³
teljesítmény: 139 LE
szín: Sárga-Kék
feladva: tegnap 20:32
hirdetés azonosító: #2721197
Üdv kedves érdeklődő/nézelődő! Biztosan felmerült benned a kérdés, hogy miért is kerül ennyibe ez a motor, mikor van ugyanilyen olcsóbban is. Elmondom! Haladjunk elölről hátrafele. Eleje: Mivel a 320-as fék kicsinek tűnt rajta, kapott 2 Brembo racing 330mm-es féktárcsát, de ha már ott jártunk akkor a féknyerget sem hagyhattuk érintetlenül, úgyhogy a gyári helyett monoblock Brembo M4-es nyergek kerültek fel gyári Brembo fékbetéttel. A fékhatást tovább erősíti egy Brembo RCS19 Corsa Corta főfékhenger is egyedileg hozzá gyártott fémfékcsővel. A kormánystabilizátor sem maradt a gyári természetesen, helyette felkerült egy állítható Hyperpro. Úgy voltam vele, ha már a fék radiális, akkor már a kuplung munkahenger is legyen az, szóval a gyári helyett oda is egy Brembo került. A látványt kiegészíti egy RSV4 karbon első sárvédő, egyedi tengelyvédő bukógombák, egyedi kormányvég, Rizoma tükrök és egy Puig magasított plexi. Középső rész: Az ülés alatt lapul egy DynoJet Power Commander V lambdaszonda optimalizáló elektronikával. A gyári elektronika is Aprilia szervíz által átállítva mapping 2-re. Hogy kapjon levegőt egy K&N sportszűrő is beépítésre került. A dizájnról és a kényelemről egy CNC mart alumínium lábtartószett gondoskodik. Hátulja: Új D. I.D. lánc RK lánckerekekkel. A hátsó fékhatásról egy vadiúj ultrakönnyű féktárcsa és a gyári helyett egy Aprilia RSV4 gyári Brembo főfékhenger gondoskodik (ezt nem fogja a kipufogócső elmelegíteni). A dizájnról itt is egyedi tengelyvédők és karbon sárvédő gondoskodik. Ezek mellett a motornak teljesen egyedi a fényezése, és van rajta 2db Mivv karbon kipufogódob is db killerrel (forgalmiba bejegyezve). Biztosan kihagytam még dolgokat, de szerintem a lényeg benne van!