évjárat:
2005. május
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2026. július
futott: 23125 km
lökettérfogat: 919 cm³
teljesítmény: 110 LE
szín: Világosszürke metál
feladva: tegnap 16:56
hirdetés azonosító: #2758408
Eladóvá vált ez a gyöngyszem, ami életem legkedvesebb motorja és az egyik legjobb Honda, amit valaha gyártottak és amivel idáig motoroztam! Ez nem más mint egy jó kis 900-as, ami még az a motor, amitől a Honda az lett ami! Ez már a faceliftes kivitel állítható első-hátsó futóművel aki esetleg nem ismeri a tipust, injektoros és Made in Japan. A motor SÉRÜLÉSMENTES ÉS KARCMENTES állapotban van! Úgy ragyog minden porcikája és minden csavar rajta mint újkorában! Ha ilyet keresel és esetleg már megnéztél egy párat, akkor szólok előre, ha meglátod ezt a példányt az sokkoló lesz és el fog állni a lélegzeted, mert abban a pillanatban fogod megérteni, hogy miért kérek érte ennyit, ami nem is sok, mert rendesen tele van pakolva nagy értékű plusz dolgokkal! Az a betegségem, hogy maximalista vagyok! Nézd meg a képeket és ha érdekel akkor hívj fel, hogy fel tudjak készülni arra a pillanatra, hogy életem utolsó motorját elviszik, mert aki idejön és megnézi, az motor nélkül nem fog elmenni! Nem nagy a kínálat ebből a típusból, de biztos vagyok benne, hogy Magyarország egyik legszebb és legpatikább állapotú és legkevesebbet futott példánya az jelenleg nálam van és még az enyém. Annak ajánlom ezt a motort elsősorban, aki tudja értékelni és igényli is ezt a ragyogó állapotot, és persze ki is tudja fizetni az árát! Akinek pedig nincs igénye erre a ragyogó megvigyázott patika állapotra, annak ott van egy jópár lepukkant olcsó példány! A teljesség igénye nélkül, a motoron full szervíz van, ami nálam azt jelenti, hogy minden percben rendben van! Ami plusz a gyári állapothoz képest az a következő: Középállvány + egyedi kétponton rögzített bukógombák + az első tengelyen tengelygomba + Puig bubis plexi, amin egy egyedileg gyártott, erre a tipusra formázott MRA füllel rögzített mini légterelő van. (ilyet nem lehet venni sehol) Ezáltal nincs turbolencia és az eredmény az, mintha kb. egy nagy plexi mögött utaznál szélcsendben egy naked motoron. Van hozzá egy ugyanilyen bubis Puig plexi, ami nem fekete hanem füstszínű. A gumik 23-as gyártású Pirelli Diablo Rosso 3-asok, amik tavaly tavasszal lettek feszerelve, de még be sem lettek koptatva. Van rajta egy pár csodálatos hangú Hurric Kipufogó, ami újonnan közel 600 Euróba került és E-betűs! Van hozzá egy certificat, valamint egy igazoló kártya is, amivel legutóbb NKH műszaki vizsgán volt! Az ülés az idén készült el, ami zselézett + memóriahabbal van ellátva + csúszásgátlós a felülete és a Somoto Kárpit készítette! Hibátlan! A kormányon van egy speckó telefontartó+töltő, ami alu+rozsdamentes acél. Az akksija egy lítiumos akku, garantáltan erre sem kell költeni hosszú évekig! Van a motoron még egy Givi tanklock-os tanktáska + adok egy nyeregtáskát pluszban, hogy ez se kerüljön pénzbe! Van még egy kanna bontatlan olaj + olajszűrő meg egy garnitúra fékbetét előre! A tank tele van, mint mindig 100-as benzinnel! Természetesen minden plusz extra hibátlan állapotú rajta és nem olcsó! Ha valamit elfelejtettem volna az meg legyen bónusz. A visszapillantó pár is E betűs és Olaszországból rendeltem Gazzini gyártmányú. A gyári kipufogó pár + a gyári visszapillantó is megvan és adom hozzá, ezek gondosan be vannak csomagolva.