Yamaha R1

1 300 000 Ft

mentés
üzenet
ajánlom
jelentés
évjárat: 2002. május
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2020. július
futott: 86000 km
lökettérfogat: 998 cm³
teljesítmény: 151 LE
szín: Piros Fehér Fekete
feladva: június 08.
hirdetés azonosító: #2049159
A motorkerékpárt 2017 decemberében vásároltam. Teljesen szétszedtem, kitakarítottam, 2018 áprilisáig rendbe raktam. Ez pontosan ezeket a műveleteket foglalja magába: -2 első teleszkóp vásárlása, kitakarítása, új szimeringek, új teleszkópolaj. -új exide akkumulátor -új iridiumos gyertyák. -új hátsó fékbetét (EBC) -új első és hátsó gumik (Bridgestone s20 evo) -új erősített sport kuplungszett (kopó és fém lamellák + rugók), megvan a gyári is teljesen hibátlan. -új kuplungbowden (nincs felrakva, tartalékot képez, ha gyári elfáradna) -új kuplung csapágy és tömítés. -új olaj 2018 áprilisban, de mivel nem tetszett 1500 km után kapott Fuchs olajat egy kezdő csoportos Hungaroring menet erejéig, amit idén márciusban lecseréltem 250 km után és jelenleg a legjobb API SN minősítéső Power Pure Shell advanced ultra 10w40 van benne, amivel 600 km-t mentem eddig és a tapasztalat nagyon jó, szépen jár a blokk és a váltó mint a vaj, eddigi legjobb olaj amit R1-ben használtam, pedig próbáltam több félét (Castrol Power1, Motul 300V, Motul 7100, Mannol, Fuchs). -új hilfo filtro racing olajszűrő -új gyári yamaha légszűrő -új felhajlós, R1 feliratos fék és kuplungkar (gyári is megvan) -új idomba simuló első irányjelzők -új szimeringek és gyűrűk a vízpumpa környékén és a vízpumpáman mivel a tömszelence elöregedett és csepegtette a vizet (gyárira cserélve). -új feszültség visszajelző -új km óra számlap (eredeti is megvan) -új iridiumos gyertyák A lánc, lánckerék jó állapotú cserére nem szorul. A vezérműlánc ellenőrizve lett, patronnal megfelelőre feszítve. A szelephézagok be lettek állítva. A szívósor szét lett szedve ki lett takarítva. A hengerek nyomása meg lett mérve a gyári adat 14,5 (a jelenlegi adat 13,9 és 14.2 között volt eloszolva, tehát 17 évesen mondhatni tökéletes még). Extra a motoron az Akrapovic sportdob, van hozzá db. killer. Sötét bubis plexi és átlátszó plexi jár hozzá, valamint gyári hátsó sárvédő, bukógomba és kormánygátló. A tankra fekere R1 feliratos térd csúszás gátlók vannak. A felső villanyak, bukógombák, tank alatti takaró elemek, hátsó alsó sárvédő, deknik és a tank előtti takaróelemek karbon mintás vtn fóliával vannak bevonva. Takpad van rajta, ez cserére szorul, mert a dzseki zippzárja kidörzsölte. Az injektorszinkron be lett állítva a régi olajos házi szettel, ezen lehet még finomítani, ha valaki tökéletességre hajt, de így is szépen jár. A motor költségmentes jelenleg, persze 17 éves van rajta 1-2 karc, de évfolyamtársaihoz képest rendkívül jó állapotban van és esztétikus. Műszakilag jelenleg tökéletes az állapota ezért kerül ennyibe. Köszönöm, hogy megtekintetted a hirdetésem. Képeket küldök kérésre, rengeteg van a motor renderakása során készültek.

Hirdetés feladója

Név: pohánka Tamás
Cím: Nógrád megye, Szécsény
Mobil: +36 20 509 .... megmutat